Etiquetas

viernes, 16 de diciembre de 2011

Més amor i desamor . Per pensar-hi

 
Situació 3:
         
“Ànima partía”La Maria m’ha dit que vol deixar-me. No vol estar-se més temps amb mi, diu que vol fer altres coses refer la seva vida .Jo me l’estimo com al principi d’estar junts, no suporto estar sense ella,però ja no se si seguir insistint o donar-me per vençut
Amiga:Lluita per ella fins al final. Fes qualsevol cosa per retenir-la i segur que al final cedirà. Se te l’estimes lluita i no et conformis amb el que ella t’ha dit.

Que en penses del consell de l’amiga,és correcte o no, perquè ?
Et  pot ajudar realitzar-te les següents preguntes:
Acceptar la decisió de l’altre significa rendir-se? Es pot mantenir una relació si alguna de les persones que la formen no s’hi troba a gust en aquesta relació? Com se sent una persona quan decideix deixar una relació, i aconsegueix el valor necessari per afrontar la situació amb claredat i plantejar-ho a l’altre? Les coses sempre passen com a nosaltres ens agradaria? 
 
Situació 4:                                                                                      
“Corazón partío: Hola “tio”, darrerament estic fet un “lio”, la Jenny, em deixa tirat a cada moment sense avisar-me, em parla fatal, em crida i em tracta com un drap brut. Ella diu que des que ha començat el grau superior està molt neguitosa perquè té molta feina i li costa molt, Tot i que jo no se si una persona em tracta d’aquesta manera m’estima realment....
Amic: Mira cadascú és com és i te la seva manera de expressar els mal rollos pels que passa,encara que a tu et sembli que et tracta malament pot ser que t’estimi. Si tu te l’estimes segueix amb ella.

Que en penses del consell de l’amic,és correcte o no, perquè ?

Et  pot ajudar realitzar-te les següents preguntes:
Si una persona tracta malament a l’altre l’estima? Com es demostra l’amor? Tenir problemes (feina o estudis) justifica que tractem malament a l’altre? Una parella està per empassar-se el vostre neguit?



Situació 5
Amic: Què, com ho portes?
“Corazón partío:“tio”, estic fet caldo amb la història de la Jenny, Des que em va deixar estic que no serveixo per res
Amic: I has pensat fer alguna cosa?
“Corazón partío”: No se, va ser molt clara amb mi…però intentaré treure el millor de mi per que torni quan… s’adonarà que jo no sóc cap “pringat” i tronarà amb mi.
Amic: Si senyor !!!! amb un parell de ....

Que en penses del consell de l’amic,és correcte o no, perquè ?

Et  pot ajudar realitzar-te les següents preguntes:
És bo insistir perquè l’altre no ens deixi?Com es pot sentir l’altre que vol deixar-vos i contínuament esteu intentant modificar la seva decisió? Com et sentiries tu al seu lloc? Quan algú ens deixa en el fons ens està esperant per a que el tornem a “conquerir”... a enamorar?



ULL


L'amor i el desamor formen part de la vida, necessitem, doncs, viure aquestes experiències aprenent d'elles, prenent com a oportunitats que ens ofereix la vida en el procés del nostre desenvolupament com a persones.

No hem d'oblidar que les crisis ens ajuden a renovar, a generar els nostres propis recursos, que ens ajuden a afrontar la vida d'una manera més positiva i feliç. No hem de viure la ruptura amorosa com un fracàs, sinó com una evolució cap a alguna cosa més positiva, aprenent a confiar en nosaltres mateixos i en el propi procés de la vida. 
                                     

No hay comentarios:

Publicar un comentario